Yagmurr1 Bebeğinizin hareketlerini dışardan da belli olucak şekilde ne zaman hissetmeye başladınızzzz 20 haftalığım içerden az çok pıt pıt hissediyorum ama dışarıdan baktığım da göreceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum 🤗
Aysee1123 Yagmurr1 Sanırım en net en belirgin halde 6 aylıkken falan mümkün oluyormuş o 26. hafta gibi öyle okumuştum biryerde. Öncesinde yaşayanda vardır ☺️ Bende 21+4 üm
_brcu88_ Yagmurr1 19.un son iki günü ben dışardan görmeye başladım bebeğimi ❣️şimdi 24 haftaligiz görüyorum sık sık…inşallah sizde izlemeye başlarsınız en kısa sürede çok güzel bi duygu ❣️