38+1 haftalığım ultrasona göre 39+1, Kızlar sabah bir kalktım kalktığım gibi Vajinama sancı saplandı geçer dedim yiyecek birşeyler hazırlamak için ayakta kaldım artık baktım ki olmuyor oturdum ama hâlâ geçmiyor, gaz sancısı değil eminim çünkü çok çektim nasıl olduğunu biliyorum, yalancı sancı mi acaba ya? Ne kadar sürer ki yalancı sancı ve gerçek mi yalancı mı nasıl ayırt edebilirim nasıl hissedilir yardım edinn evde de yalnızım şuan 🥹🥹
Birde dokununca alt göbeğim de de doluluk hissettim bebek kanala mi yerleşti acaba ondan da olabilir mi 😩