Erbasc Nst de sancı ve rahim ağzında açıklık rahim ağzı 15 m olanlar 3 gün hastanede yattım ama sancı hissetmedim sadece nst de çıkıyor serumlar ilaçlar ve ciğer geliştirici vuruldu çok korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı 🙏🏻
Seyyahfener Erbasc çok geçmiş olsun sancınız kaçtı acaba? Başka postta gördüm doğum yapmışsınız inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız:( Benimde sancım çıktı bebeğimde küçükmüş haftasından geri olduğunu bugün öğrendim kokuyorum bende erken olursa :(
Seyyahfener gizcansen 31 hafta ama 29 gibi dedi hiç daha önce dememişti küçük bebeğimiz dedi dinleneceksin dedi
gizcansen Erbasc haftası çok erken değil aslında doğum için, içiniz rahat olsun 🙏🏼 bebeğiniz de size kavuşacağı günü hayal ediyordur eminim 😊
Erbasc gizcansen İnşallah rabbim kimseyi evladıyla sınamasın herkes evladına sağlıkla kavuşsun kollarına alsın inşallah 🙏🏻🤲🏻