Bizde bebek düşünüyordum ama bir süre olmuyordu, bundan önce de reflü geçikmem olmuştu heveslenmiştim ama negatif çıkmıştı, bu ayda yine vücudumdaki değişikliklerden şüphelendim ama ilk regl sancılarımın diye de pek heves etmek istememiştim bekledim günüm geçti doğum günümden bir gün önce iki test aldım denemek için ikisinde de ikinci çizgi bulanık çıktı, ikinci çizgi tam çıkmadığı için hevesim kursağımda kalmasın diye de sakin kaldım ama aklımda sürekli acaba hamilemiyim sorusu vardı. Ertesi gün pazar oldu dogum günümdü eşim dogum günümü kutladı bende şüphe içinde test sonucunu verdim sanırım hamileyim dedim hiç beklemiyordu gözleri doldu bende onunla birlikte ağlamaya başladım kesin olmadığı için tam sevinemedikte pazartesi günü kan testi oldum pozitif çıktığını öğrenince eşim sürekli merak içindeydi bende telefondan söyledim kesin sonucu çok sevindik ama öğrendiğiniz zamanda gözlerimiz doldu. Rabbim olmayan herkese versin bu güzel heyecanı duyguları taddırsın, isteyenlerin kucaklarını boş bırakmasın.