Dolphin16 Zuuuhhhaaalll benimde bi tek sabahları oluyor hemen kraker atıyorum ağzıma tuzlu peynirli sonra kahvaltı yapıyorum acıkınca gündüzleri yine bulanıyor aç kalmamaya çalışıyorum 🤷♀️ bide ben kokulara dayanamıyorum maskeyle yemek yapıyorum ama yinede çok kokuyor hele soğan Allahımmm 🤢🤢
glbhr1 Glcan10 gece yatmadan bi tane tek alıyodum iyi geliyodu. Bazıları 2 tane alıyor ama doktor bana bi tane al dedi
Cerkes6019 Diryaa evet gece yatmadan aç karnına 2 tane içiyorum uyumadan önce diyor ama ben biraz zaman bırakıyorum çünkü midem bulandıgında tekrar ilacı çıkardığım oluyor uyumadan 1 1.5 saat önce içiyorum
Seyma0101 alaismom evet bende öyleyım acıkıyorum sanırım cok surelı ac kalınca bulanıyor sık yıyıp cok az yıcez ama yıyemıyorum sabah bulantı olunca
havakervan Zuuuhhhaaalll 8. Haftadayım mide bulantısı ve kusma dan ölüyorum. Ayrıca hazımsızlık çekiyorum ne doğru düzgün yemek yiyorum ne de uyku uyuyabiliyorum😞
NewMom___ @Cerkes6019 ekşi elmayı normalde de yiyemem buarada denediklerim artık bende bir işe yaramiyor baya arttı bulantılarım
Cerkes6019 NewMom___ mide bulantısı için prilam kullan oda fayda etmezse başka ilaçta yazıyor doktor geçmiyor çünkü hafifliyor sadece
KadersizMelek _Luna_ seni o kadar iyi anlıyorum ki, boğazımdan kan geliyor artık kusmaktan,ölsem acılarım dinecek diyorum. Psikoloji alt üst oldu resmen, birde 1,5 yaşında kızım var. Çocuğuma bakamıyorum 😰😰😰
_Luna_ KadersizMelek Benim ilk hamileliğim bu şekilde geçeceğini beklemiyordum çok zor :( senin önceki hamileliğin nasıldı?
_Luna_ KadersizMelek ben bunu yaşayanlar 2. 3. Çocuğu nasıl yapabiliyorlar diye düşünüyordum 🙈 demekki hepsi unutuluyor 🥰
KadersizMelek _Luna_ kız yok düşündüğümüzden değil korunurken oldu, yoksa annem dahil herkes bana bakmaktan usandı, ilk çocuğumun babası vefat etti. İkinci evlenince adam çocuk istedi mecbur ikinciyi yaptım ama bu tamamen istemeden korunurken oldu. Yoksa ben salak mıyım yapar mıyım ya? Ama bağlattırcam artık yok daha hiç bir şeye güvenmiyorum koruma olarak
_Luna_ KadersizMelek başınız sağolsun zor şeyler yaşamışsın.. geçcek diyelim bu günler napalım yakında annem de kovacak valla beni hissediyorum sürekli evde yatan 5 karış suratla dolaşan nirisine dönüştüm
KadersizMelek _Luna_ eee öyle gerçekten insanın ağzını açası gelmiyor bırak gülmeyi,inşallah geçer gider canım Rabb Yardımcımız olsun 🌸
NewMom___ @Cerkes6019 şuan prilam Dr yi kullaniyorum çünkü baş edemedim artık çok kötüydüm o çok iyi geldi günde 3 defa ben iki kez alıyorum hatta bugün bir kez aldım