Zuuuhhhaaalll Bulantı ilaç içsemde oluyordu. Su içince evet sanki daha çok bulandı bende de öyle oldu. Prilam ilaçtan Onzyd ilaca geçtik, onunla rahatladım. 5. Hafta da başladı şimdi 11. Haftaya girdik. Bitti gibi duruyor. Çubuk kraker ye, ekmek arası zeytin, havuç, beyaz leblebi, naneli şeker. Bunları dene ama eğer çok bulanıyorsa bunlarda işe yaramıyor. Doktorum serum taktı, serum kolumda iken dahi kustum ama serum da kesinlikle rahatlattı.