Sonunda doğurdum kızlar 😍 sezaryen olacağım için 12 hazirana günümüzü almıştık zaten o kadar rahat geçti ki hiç korkulduğu gibi değil zaten iğneden sonra bir şey hissetmiyorsunuz doğumhaneye girdim aradan 5 dk geçti prensesimin sesini duydum zaten onu gördükten sonra daha bir rahatlıyorsunuz toplamda 1 saat sürdü hepsi doğumdan çıktım hemen emzirmeye başladım o ilk ayağı kalkışta zorlanıyorsunuz tabi ama korkulacak gibi değil birde ben idrarımı yapmakta zorlandım o yüzden doktorum 1 gün daha bekletti beni hastanede ama onun haricinde bir sorun olmadı bugün 1 haftalık olduk bile 🥰 kalkıp rahatlıkla işlerimi görebiliyorum allahım isteyen herkese nasip etsin 🙏🌸