Kızlar merhaba yaşım 36 ikinciye hamileyim ikili testi yaptirdigim da kan ve yaş riskli çıktı kombine riskim düşük riskli çıkmıştı düzenli gittiğim doktoruma ulaşamadım o gün yanındaki çalışan ebe ben sorarım demişti bana direk yüksek riskli nifty testi oneriyor diye döndü sonra başka bir doktora gittim prof bu gittiğim bana bizim için kombine risk önemli bizim için oda düşük riskli sende dedi detaylı baktı ultrasonda çok şükür herşeyi normal dedi ama çok korkmuşsun için rahatlasın diye yaptir o testi bence bı sorun çıkmayacak dedi buna istinaden çok yüksek fiyatlı olduğu için yaptırmadım ben hem sonuç ne olursa olsun Allah’tan gelene yapacak biseyim yok diye düşündüm ama bu sonuçlardan anlayan varmı aranızda yine de kafama taklidi insan endişeleniyor hangisi önemli benim yaş riski 1/188 biyokimyasal risk 1/203 kombine risk 1/1771di