KumCi 19.haftada karaciğer değerlerim yükseldi, safra asidi testim de yüksek çıktı. 10 gün falan yattım hastanede, değerlerim düşme eğilimine geçince çıkardılar. Sonra haftada 1 kan verdim. Değerlerim normal aralığına geldi. Kadın doğumcu kolestaz hastasısın dedi, başka bir kadın doğumcu ( doçent perinatolog) bu haftada kolestaz olmaz dedi. Ursactive kullandıkça düzeldi değerlerim. İlacı kademeli olarak bıraktım, şu an 35. Haftadayım. Ayrıntılı ultrasonda, sonraki doktor kontrollerinde herhangi bir sorun sıkıntı çıkmadı.
Geç haftalarda yaşanan değer yükselmesi çok daha büyük sorun benim anladığım. Çünkü düştükten sonra ilacı bırakmama rağmen yükselmedi değerlerim. Hala kan verdiğimde ilk baktığım değer alt-ast değerleri oluyor ama normal seyrediyor.