Sirine34 ben başından sonuna kadar hastane dahil hocamızdanda tabiki çok memnun Kaldım Allah razı olsun hepsinden Zaten abdullah hocanın hastası olduğun için özel ilgileniyorlar hep,Sezeryanımdanda Allah razı olsun yine hepsi Çok iyiydi Sakinleştirmeleri konuşmaları yardımcı olmaları çok memnunum 15 günüm doğumdan sonra 2750 verdim doğum ücretide özel odada dahil,Sadece özel oda biraz şans işi abdullah hocanın başından sonuna kadar hastası olduğum için biraz daha şanslı oldum ben 2 tane var özel oda abdullah hoca bana ayırmalarına söyledi Sağolasun ayırdılar hemen normalde 48 saat kalıyorsun Ama sezeryan sonrası hemen yürürsen Gazını çıkartır 2 kere tuvaletini yaparsan ertesi gün çıkışını veriyorlar