Ben tüp bebek annesiyim adet olcam tutmadı dedim test günümde test yaptım adet günüme yakındı zaten pozitif gördüm üstelik çok yüksek bir değerle ama 7-8 haftaya kadar hiç belirtim de olmadı her gebelik farklıdır ama adetten önce olan belirtiler bilinçaltının oynamasıdır beklediğimiz için olur doktorlar da özellikle söyler adet gecikmesi ilk gebelik belirtisidir diye