NesliMomm 1 haftadır boğazımda geçmeyen gıcık gibi karıncanlanma var normal öksüremiyorum,öksüremediğim için bogazım ağrıyor. Gece uyuyamıyorum öksürükten karnıma da ağrılar giriyor birşey olucak diye korkuyorum.Plesanta bebeği koruyor biliyorum ama yinede endişe ediyorum. Benim gibi yaşayan varsa öksürüğü nasıl geçirdi. Fikirlerinize ihtiyacım var. Doktor ilaç vermez diyorlar o yüzden gitmemiştim hastaneye ama birazdan gideceğim artık dayanamıyorum çünkü 🥹🥹🥹
Sunshine__ NesliMomm Kaç haftalık gebesin canım bana öksürük şurubu verdi benimde bi türlü geçmemişti aynı sen gibiydim o şurup sayesinde iyi oldum
cerenil NesliMomm çok geçmiş olsun bende ayniydim bugün gittim sinüzit ve ağır boğaz burun endeksiyonu geciriyormusum antibiyotik verdiler atesimde cikiyo çok korkuyorum bebeği etkiler diye ihmal etmeyin sizde nolur😞
NesliMomm Ebruli_08 1 haftadır öyle yapıyorum canım ama geçmiyor nasıl bir öksürük anlamadım normalde grip olurum ama hiç böyle öksürüğe yakalanmamıştım 🤷🏼♀️🥹
NesliMomm Sunshine__ 27 haftalık gebeyim canım ☺️ Şurubun ismini hatırlıyor musun birşey vermezlerse söylerim en azından 🥰
NesliMomm 232 Evet herşeyi denedim olmuyor geçmiyor birtürlü herkes ilaç vermez doğal yollarla atlatman lazım dedi ama geçmiyor. Ben şimdi gidince birşey derlerse yazarım sanada sen de gidersin doktora böyle çok zor uyuyamamak da baş ağrısı halsizlik yapıyor 🤷🏼♀️
Ceycey3 Ben de yaşadım aynı şeyi, gece uyumadan veya öksürerek uyandığımda göğsüme Çin yağı sürdüm, vicks de olur, çok rahatlattı. Doktorum sakınca olmadığını söyledi siz de danışarak deneyebilirsiniz
Berfehilal Benimde öksürük yeni geçti grip daha duruyor da bir vitamin şurubu verdi doktorum ilaç değildir yazıyor üstünde bir de ıhlamur içtim bol bol yatmadan da göğsüme ve ayaklarımın altına vicks sürdüm. doktora git muhakkak hele son haftalardaysan çok zorlu oluyor 🤦🏽♀️
NesliMomm Berfehilal Çok teşekkür ederim canım saol 27. Haftadayım evet gerçekten çok zor uyuyamıyorum göğsüme vuruyor ağrı umarım geçer 🙏😘♥️Şimdi gidiyorum doktora
NesliMomm Şimdi acile geldim antibiyotik verdi AUGMENTIN birde PAROL şurup dedim ben veremem dedi.Memleketteyim şimdi öyle olmasa kendi doktoruma giderdim. Şimdi Kadın doğuma geldim bakalım o ne diyecek.
NesliMomm Sunshine__ Olsun teşekkür ederim canım benim gittim şurup değil de antibiyotik verdi.😘♥️Birde zencefil bal limon karıştır iç dedi onu içiyorum şimdi ☺️
Sunshine__ NesliMomm Afiyet olsun Allah acil şifalar versin canım kemik suyu varsa bide onunla çorba yap iç bide portakal limon gibi c vitamini varsa onları iç çok faydalı oluyor