FKRKS29 Kizlar folic asit veya progastan kullananlar hep aynı saatte mi içiyorsunuz ben ikisinide kullaniyorum ama saatleri hep değişik oluyo sorun olur mu acaba bilgisi olan var mi
TKumsall FKRKS29 fitili içerek mi kullanmanı söylediler peki ben folik asidi kahvaltıdan sonra kullanmıştım progestanı gece yatarken
FKRKS29 Aysee1123 Yaa tamm sıkıntı olmuyo yani eşim vardiyalı calisiyo ona göre kahvaltı yapiyoz Bi hafta Bi haftayı gun gunu tutmuyo🤷♀️😄
Aysee1123 FKRKS29 Bende bazen sabah attıysam bazen akşam attım folik asiti. Genelde kahvaltıdan sonra attım ama akşamda içtiğim oldu yani ne farkeder önemli olan içmek diye düşünüyorum 😂
FKRKS29 dudaktan_kalbe25 eşim vardiyalı olduğundan kahvaltı saatlerimiz belli olmuyo ki 4 12 ydi geçen hafta 12 1 de 1 kalkıyodum öğlen 😅 bu hafta 12 8 sabah gelince kahvaltı yapıp uyuyom geri 😅😅
dudaktan_kalbe25 FKRKS29 bnmde aynı vardiyalı ama ben calıstıgım icin düzenm sabit😂 ama seni cok iyi anlayabilrm nöbet sistemini😏
FKRKS29 dudaktan_kalbe25 dudaktan_kalbe25 Hıı ben çalışmıyorum da ama resmen eşimle birlikte o vardiyayi calismis gibi hissediyom 😅
dudaktan_kalbe25 FKRKS29 evet öyle oldumu zor oluyor sen yine evdesin o evdeyken bizimki tam tersi ben işteyim o evi bekliyor tek basına🤣🤣
FKRKS29 dudaktan_kalbe25 Yaa o daha zor ama gece 12 8 zor oluyo gece tek başıma kalıyom ya diğerleri sıkıntı değil 😄😄
dudaktan_kalbe25 FKRKS29 aynı kaderi paylaşıyozzz hicc istemedm nöbetli birisini gitti geldi beni buldu🤦🏻♀️
FKRKS29 dudaktan_kalbe25 Yaa aynen ben bilmezdim bile vardiya ne Allaha şükür evliligimiz çok iyi ama şu gece vardiyası olmasa 🤦♀️🤣🤣
dudaktan_kalbe25 FKRKS29 aynen valla bnde de bizimde sükür iyi ama iste herkezin kocası her gece yannda bizim topladan 3 veya 4 🤪