_brcu88_ fatmaa_aytkn07 özele gidiyorum canım ben temmuz da randevumuz var …ücretli …devlette ödemiyorsunuz sanırım
Oznursorhan fatmaa_aytkn07 sağlık ocağında ücretsiz yapılıyor diye biliyorum sadece içeceği sen alıyorsun. Sağlık ocağındaki ebe hangi haftada ne yapılacağını yazdı bana. İstersen seninle ilgilenen ebeyle görüş önce
Oznursorhan MerveZengi maalesef bende henüz yaptırmadım zamanı bekliyorum 😌 çok bsey değildir max 15-20 dir diye düşünüyorum