Gece 1 buçuk gibi falan kahverengi akıntım oldu hafifte sancım vardı ama sonra geçti şuan da lavaboya gittiğimde kahverengi akıntı artık pembemsi bir renk almış ilk doğum olacağı için çok da emin değilim ama sanki böyle bacaklarımın dermanını kesen sancılarım var ne yapmalıyım hemen doktora gitmeli miyim yoksa beklemeli miyim