Kubra00111 Kızlar beraber bekleyelim umudum pek yok ama 6 aydan beri gebelik oluşmadı henüz yine de bekleyelim istedim
Kivircikkuala Kubra00111 bat 1-2 olabilir bekliyorum 2 si kocamın doğum günü güzel bir hediye olur bize 🥹👶🏻
ferhpnar Kubra00111 bat 1 bakalım bende bekliyorum şuan yumurtlama dönemim 4 gündür pik çıkıyor ovulasyon değerlendiriyorum inşallah olur
Kubra00111 elvangnc bende de yok sadece ara kanamam oldu 2 gün pembe ve kahverengi duphaston içtim dursun diye onun dışında bişey yok
Kubra00111 Kivircikkuala ben adet bitiminden itibaren değerlendirdim ayın 4 5 inden itibaren değerlendirdik ya her gün oldu ya da gün aşırı bir gün dolu bir gün boş şeklinde
Kubra00111 Kivircikkuala önce ovulasyon kullanıyordum sonra pik gördüğüm halde gebelik olmadı geri dedim bunlara bakıp stres etmeyim kendimi
Kivircikkuala Kubra00111 bizde ileri harekette sıkıntı olduğu için ilaçla düzeldi o yüzden çok üst üste yapmadım
Hayal23455 Kızlar bat dediğiniz beklenen adet günü mü ? Eğer öyleyse benim de 29 :) 1 seneyi geçti henüz gebelik oluşmadı , prolaktinim yüksekti ilaç kullandım bu ay düzene girdi bakalım hayırlısı