tazegebe58 doktorum bana 25 27 haftalar arasında gel şekere bakacağız dedi oyuzdenmi gidiyorsunuz bende 26 haftalık olunca gitmeyi düşünüyorum da şuan 22+1 olduk bayramdan sonra temmuz 17 18 gibi gidicegim yarın detaylı var benim oğlan ağzını fln açmadı birde bı kaç küçük şeye bakamadım tekrar gel demisti doktor