kubrayilmaz35 3 hanelerden düşünce biraz heyecanlanmaya başladım oğluşumla son 99a girmiş bulunuyoruz😍💙
sevcanbyhtn kubrayilmaz35 ayniyiz masallah az kaldı bundan sonrası cabuk geciyormus 🥰 benim sezeryab olcagi icin 15 gün erken alınacakmış 10 eylul gibi sanırım sizin normal mi olacak
2019-ikra kubrayilmaz35 Amin inşallah canım korku başladı bende ilki normaldi Buda öyle görünüyor çok korkuyorum ne yemek ne gezmek kaldım herşeyden sürekli stresten midem bulanıyor
kubrayilmaz35 sevcanbyhtn ben bilmiyorum nasıl olacağını sezaryen veya normal diye şartlanmadım nasıl gösterirse durum 😏