5 gün önce acile gittim hicbirsey yapmadi iyileşme sürecine girmişsin dedi ama boğazım git gide daha kötü oluyor birşey yiyemiyorum öğürüyorum öğürdükçe boğazım tahriş diye kan geliyor halsizim birşey yapmaları için ölmem mi lazım nane limon içiyorum sıcak suya biraz limon sıkıp içiyorum hicbirsey fayda etmiyor iyi olacağıma daha kötü oluyorum üstelik öksürük hiç durmuyor karnıma sancı giriyor başka hastane aciline mi gitsem acaba gerçekten birşey yapmıyorlar mı karnım çok ağırıyor bebeğime birşey olacak diye korkuyorum 22 haftalık hamileyim