Dün öğleden beri geçmeyen ağrılarla nst çekildi en yüksek 90a vuran sancım çıktı 2 saatte bir nst ve açıklık muayenesi yapılıyor hâlâ 2 cm açıklık ve 100lere vuran düzenli aktif sancım var doğum ilerlemiyor
Doktor en az 2 hafta küçük bebek o yüzden açılma olmuyor ilerlemiyor ama sancıların aşırı yüksek taburcu edemem evde çek sancını gel diyemem bu yüksek sancıyla plasenta erken ayrılabilir diyor nolur dua edin sağlıkla kavuşalım bebeğimle
Lütfen duacı olun biran önce sağlıkla doğsun yavrum kurtulalım bizde 36+5 haftalık doğum için bi sıkıntımız görünmüyor bebek gelişimi ultrasonda hep ileride inşallah sağlıkla da doğum yapabilirim