YigitPoyrazMomm 14+1 günlük hamileyim karnim ağrıyor mideme vuruyor ve sanki karnim çekiliyor gibi normal mi arkadaşlar uykudan uyandırdı beni ağrısı mideme sanki bisey baskı yapıyor ve gaz şekilinde ama canımda yanıyor:( normal mi yaşayın var mı
Mustafayigitvebeytugannesi YigitPoyrazMomm Benim ikinci hamileliğim de karnım aşırı ağrırdi sıcak su koymak rahatlatırdi ve kanımda enfeksiyon olduğu için karnım agriyomus ama bebeğime bişey olmadi çok şükür. Doktoruna söyle bence canım belki seninde kaninda enfeksiyon olabilir. Doktor ilaç yazmıştı bana.
YigitPoyrazMomm Efnansena yok kuzum şiddetli değil mideme çok vuruyor çok şükür leke hiç birşey görmedim acaba karnim büyüdüğü için ağrılar mi yapıyor internet araştırdım ama bir kötü şeyler yaziyor birde iyi normal bak şuan karın ağrısı geçiyor midem ağrıyor yatınca karın ikisi başlıyor uykudan mide ağrısına kalktm baskı hissediyorum oraya doğru
YigitPoyrazMomm Mustafayigitvebeytugannesi yorumuzun için çok tesekur ediyorum geçti kuzum affedersin gaz sorunuymuş yani şey çıktı kusura bakma utanarak söylüyorum benim ulserim var dün eşimle babalar gününde dışarıya ciktik kutlamaya çok yedim hiç durmadım yani şey iste gazmis biraz daha rahatladim doktoruma gittim zaman bu konu hakkında bahsedeceğim ilaç yazsın
YigitPoyrazMomm Mustafayigitvebeytugannesi tesekur ederim canım ama normal dimi ağrı olmasada 14 haftalıgim yeri felan genişliyordur dimi canim🌸🤗
Mustafayigitvebeytugannesi YigitPoyrazMomm olabilir canım benimde ağrırdi bir sorun olmadı korkma içini ferah tut saten haftan iyi yanı küçük değil 🥰🌺