Merhaba kızlar benim ikinci hamileliğimdi sizinle paylaşmak istedim🫶
Planlı sezeryandı kızım 5 buçuk yaşında. Güzel bir hamilelik geçirmiştim doktorum gece 12 den sonra birşey yiyip içmemi yasaklamıştı sabah 10 a ameliyat saati karar kırıldı sabah 7 de acilden girişim yapıldı odaya alındım ameliyat kıyafetim giydirildi ve ameliyathanede önce damar yolum açıldı sonra da belimden uyuşturucu herşey üç beş dakika içinde hızlıca oluverdi o anın heyecanı ile belinden vurulan iğneyi zaten anlamıyorsun elime takılan serum daha canımı yakmıştı😃 iğne vurulunca bir sıcaklık geliyor herşey beş dakika içinde bitiyor o müthiş duyguyu yaşıyorsunuz bebek odaya önden gitti bende bi kırk dakika sonra anca girebilmiştim sonda meselesine gelince ilk doğumda uyuşuk kendi takılmıştı şimdi Doktor’un kendi tercihi takılmadı direk hasta bezi ile bezledir benim için artı birşey çok rahat ettim ilk yürüme ilk çiş sancılı ama sonrası rahat bugün 9 gün oldu evi üstten üstten süpürüp yer sildim vileda ile zaten evde abla ya da abi varsa işler daha kolay oluyor 3 gün yattım zorlandım şimdi eğilme kalkma çömelme hiç bir sıkıntım yok benim baş ve boyun ağrım oldu bu 3 günde aşırı aşırı günde muhakkak 4 5 kez sade kahve için parol bir işe yaramadı bende kafama buz torbaları bağladım ancak öyle rahatladım hepinize hayırlı doğumlar hepsi geçiyor korkmayın sağlıkla kucaklayıııın🥰🥰🥰🥰