Salı günü kontrole gitmiştim kalp atışını dinledik gayet sağlıklıydı her şey yolunda gidiyor dedi doktorumuz bugün bir iki saat önce bir ağrı girdi acile gittim acilde ki doktor kalp atışını göremiyorum ama bu makinalarda bazen bu şekilde oluyor polikliniktekiler daha iyi dedi yarın sabah tekrar gel yukarıda poliklinikte baksınlar dedi aç olarak gelmemi söyledi eğer öldüyse kürtaj olucakmış🥺