Tbyrk Benim kızım 2 ay 22 günlük ve dediğiniz gibi ilk zamanlar hep meme de kalmak istiyordu. Orda uyuyor, hemen açıkıyor ve çok sık emiyordu. Ama bu gün geçtikçe diğer güne nazaran azalıyor en azından bizde öyle oldu. Şimdi bazı zamanlar salıyorum, bazı zamanlar sling takıp gezdirip uyutuyorum, bazen de yine emerken uyuyor. Emzik denedim istemedi. Annem sallarken daha uzun uyuması için verdi bir kaç kez yine tutmadı attı hep. Bende zorlamadım. Şuan memeye çok ihtiyaçları var çünkü. Açıktıklarında, susadıklarında, güvende hissetmek istediklerinde hep meme de olmak istiyorlar. Naçizane tavsiyem almıyorsa zorlamayın çünkü bir zaman sonra da bıraktırmak için çözümler arayacaksınız. Önce çocuğu bir şeye alıştırıp sonra bırakması için uğraşıyoruz. Daha çok küçük yavrunuz bence tadını çıkartın emmesinin zamanla neden ağlıyor gerçekten aç mı yoksa rahatlamak mı istiyor anlıyorsunuz ve ihtiyaçına göre hareket edebiliyorsunuz. Ben alıştırma için bir fikir veremedim yapmadığım için kusura bakmayın kendi izlediğimiz yolu anlattım belki yardımcı olur size 💖