Ezgi05 Dolunay kendi başına güzel bir isim zaten😊 2. Ne koyarsanız fazla olur gibi, bir de bu iki isim çok zor oluyor ya, kendimden biliyorum. Nereye gitsem 2 kere tekrar ediyorum, form doldurmak bile zaman alıyor🙈 ben yaşadım çocuğum yaşamasın diye tek isim belirledim😀