33+ 6 günlük hamileyim tam 33 hafta dogum sancısı cektim nst baglandım bırgunde 4 defa benım dırekt dogum sancısı oldugu ıcın erken dogum rıskın var dedıler cıger gelıstırıcı ıgne yaptı doktorum serum aldım 2 tane dogumu gecıktırebılırsek gecıktırecegız ınsallah yanı sonradan bu haftalarda sancı olabılır tekrar olursa gel dediler bu arada benim gebeliğim zaten yüksek riskli bi gebelikti düşük riskim vs vardı bende bu şekilde oldu diye sizde olacak degıl agrılarınız sancınz cogalırsa ıhmal etmeyin hastaneye gidin cok gecmıs olsun🙏🏻