Sedosh Kızlar selam 37+3 günlük hamileyim az önce çok yoğun derecede akıntı geldi beyaz renk ama çok şaşırdım iç çamaşırıma ayrı afedersiniz peçeteye de öyle bunun bir anlamı var mı acaba nedenini bilen başına gelen
Zeyneppp96 Sedosh 37+4 benim sürekli o şekilde akıntım var doktorum normal dedi. Bildiğim kadarıyla nişan kanlı ya da kahverengi falan oluyormuş. Ben panik yapmıyorum ama çok zamandır bu akıntım olduğu için alıştım sizin için farklı bir durumsa bir doktorunuza danışın isterseniz.
Tuubaoz Tugce3441 nişan kanlı olur akıntı büyük ihtimalle enfeksiyon yoksada bebiş baskı yapmıştır ondan
Sedosh Zeyneppp96 benim doktorum da akıntıya normal diyor ama bu sefer çok fazla gelince biraz endişelendim açıkçası