Zzeyynep04 Evet bir haftadır bugünün gelmesini beklemekle geçti ömrüm hamile annişlerr 😸☺️ umarım geçenki gibi nstyi üç kere yaptırmak zorunda kalmam benim için dua edin lütfen 🥺🙏 ve son olarak sizin ziyaretiniz nezaman?
nimetemucin05 Zzeyynep04 perşembe günü gidicez inşallah bayramdan sonra da detaylı ultrason var biraz koruyorum ondan 😬
motherlion01 Zzeyynep04 bugün saat 10.10 da randevum var 35 olduk bugün itibariyle kontrolde beni ne bekliyor bilmiyorum aşırı heyecanlıyım ve hiç uyumadım desem yeridir 🥹
Havvaca Yarın 09:45 de randevum. Heyecanlıyım 😂 33+1 olduk ama ben her kontrol öncesi gecesinde sıfır uyku 😂 nst hiç girmedik yarin girebilirim Dr duruma göre nst ye sokarım demişti çünkü ♥️
Tugce3441 Havvaca nstte de uykusu gelen tek ben degılımdır herhalde 😂 evdekı yataktan daha rahat geliyor
2019-ikra Tugce3441 ben sadece korkuyorum girince nefesim daralıyor yukarı bakarak yatınca bende mi sorun var acaba
Zzeyynep04 2019-ikra çünkü ilkinde bebek uyuyor tatlı ye gel dedi yedim bu seferde kalbi hızlı diye beğenmedi sonra serum verdiler birdaha girdim oldu daraltı ve uyku gelmişti artık çikolatalarımı doldurup gidicem😅🤭