kubraaksoy Kızlar 2 gündür hep sağ tarafta bu durum normal mi birde 2 haftadır hafif adet sancım var nst ye girmiştim geçen hafta sancı yoktu
boygirlmom kubraaksoy 32+1 bizim bebek de 2.5 gundur asagida, o kadar az hissediyorum ki hareketini canim sikilmaya basladi artik😞 sanciniz cikmadiysa korkmayin heralde yerlerini sevdiler🤷🏼♀️
Feslegenn kubraaksoy yaklaşık 27. Haftadan beri sürekli sol tarafta sırta doğru 38+4 teyim hareketi güzel olduktan sonra yerinin bı önemi yok