Anne-22 Cook normal gerçekten, hamilelikte herşeyde evham yapıyoruz doğal olarak. Ben serklajliyim buna ragmen çok şükür varya hiç hamile.gibi hissetmiyorum diyorum. İlk baştan beri ne bir.mide yanması bulantısı ne bı tiksinme ne bı ağrı sızı hiç bişeyim olmadı. Sadece bır kere kasigimi usuttum o da benim hatam. Bu o kadar farklı bı durumki yani bı insanın hamileligi diğerini tutmuyor 🥰 34 üm hatta bazen hiç dogurmicam heralde diyorum yalancı kasilmam bile olmuyor hahah 🤣