ikiprensannesi66 @“Gozde_nzl”😂😂gelmeden haber verirler inşallah 🙃benim ikinci doğumum ama arasında 9 yıl var ilk gibi nasıl olacak diye bekliyorum gezerken doğurmam inşallah ☺️
Gozde_nzl ikiprensannesi66 ay bende öyle diyorum umarım gezerken doğurmam diye 😂😂 allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
Nur123aa Gozde_nzl geç gelir lafı bizde oldu 41 hafta da geldi paşa hatta gelmiyordu zorla aldı doktorlar😄
ikiprensannesi66 @"Gozde_nzl"Amin inşallah hepimizin bebeklerini hayırlıca kucağımıza almayı nasip etsin ♥️