Ozglakdg Kızlar mrb bugün 18+4 haftalığım. Son 10 gündür sırt ağrım başladı. Sağ tarafta sürekli bir ağrı ne yapsam olmuyor. Önerebiliceğiniz birşey var mı ? Bu haftalarda sırt ağrısı normal mi bilgisi olan varsa yardımcı olur musunuz? 😟
ZehraSnmz Ozglakdg bende aynı durumdayım 16 haftalık hamileyım sırt ağrılarım şimdiden başlandı ama araştırdım normalmiş rahimin açılmasıyla oluşuyor bide üşütmemeye dikkat etmek lazım
Baharobanolu Ozglakdg genişlediğimiz için ve bebek büyümeye başladığı için sırt ağrımız kas ağrılarımız normal miş ben 28+3 şuan sırt ağrılarım yok ama çok gerildiği için rahatsız oluyoruz ve vücudumuzdaki organlarımız da sıkışıyo benim ikinci hamileliğim o yüzden hiç korkum yok Rabbim yardımcımız olsun Annelik çok güzel bir duyguuu Rabbime şükürler olsun 🙏🏻🤗🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Turkan Ozglakdg merhaba canim bende seninle ayniyim 18+4 hafdaligim sirtim agriyor ve doktorum bu normaldir bebek buyuyo dedi
Ozglakdg ZehraSnmz iyi öyleyse eğer içim rahatladı. Ben sanıyordum ki son zamanlar ağırlaştıkça sırt ağırır daha erken diye düşünüyordum. Doktor randevuma da daha var çok teşekkür ederim sizede geçmiş olsun bu arada çünkü çok rahatsız edici 😟
Ozglakdg Baharobanolu evet bin şükür 🙏🏻 İlkinde düşüğüm olduğu için daha endişeliyim sanırım. Bu normal bi ağrıysa çekmeye razıyım şükür ☺
Ozglakdg Turkan çok teşekkürler canım yorumlar beni rahatlattı sırtım hala ağrıyor ama içim rahat onlar iyi olsunda 🙏🏻☺