Biz de en yakın 2-3 arkadaşımıza söyledik ama ben özellikle ailelere kalp atışı vs ondan sonra doktor emin olduktan sonra söylemek istiyorum ama eşim söylemek istiyor ne yapıcam bilmiyorum Salı doktor randevum var daha ilk randevum yani ve 4 haftalık olucaz inşallah yani daha çok yeni tedirginim o yüzden