erdmdml Solmaz-Papatya selam canım bende 10. gün yaptım ama çıkmadı bence birkaç gün beklemelisin varsa da şimdi çıkmazsa moralini bozma🥹
mombarbie_ Solmaz-Papatya canım benim 9.gun negatif gibiydi 10.gun sabah çok silikti acile gittim beta 23 yarını bekle derim sabah ilk idrarla erken gebelik testi yap
Mommybabyy Solmaz-Papatya ne kadar erken test yaparsan o kadar hayal kırıklığına uğruyor insan emin olmak için gecikmeyi bekle derim insanın sevinci kursağında kalıyor 😞
Solmaz-Papatya erdmdml yani ne bilim reglimede 5 gün var kafa kafaya geliyor yumurtlamanın 14 günü öncesinde olsa cıkmaz mı
Solmaz-Papatya mombarbie_ bende merak ettim işte acaba olsa silik gibi cıkar mı ama iste sabah ilk idrarı kaçirdim