Herkese merhaba elimde hiç kullanılmamış femara ve impryl vitamin hapi var. Doktorum yazmıştı ama çok şükür ki kullanamadan hamile kaldım. Eğer kullanması gereken ihtiyacı olan varsa ücretsiz vermekten mutluluk duyarım. İkisininde tarihleri var. Bursada bu ay sonunda yada temmuz başında elden teslim alabilirsiniz. Ben yurt dışındayım ilaçları annem teslim edecek malesef kargo yapamaz. İnşallah ihtiyacı olan birine faydası dokunur 🌸