Kızlar merhaba. Cinsiyet henüz belli değil ama kızımız olursa her zaman Umay koymak istiyorduk eşimle. Hayalimizdi. Ama anlamı anne karnındaki çocukları ve kadınları koruduğuna inanılan tanrıça demek. Bir başka anlamı da koruyucu ve devlet kuşuymuş. Tanrıça olduğu için caiz değil diyorlar. Kimisi de islamdan önce o anlamdaydı islamdan sonra koruyucu olarak geçiyor niyet önemli diyor. Siz ne düşünüyorsunuz ? Napmalıyız? 🫤