Bucuruk85
Kızlar biz üçlü set bebek arabası puset oto koltuğu alcaz eşim iddialaşıyor benimle doğar doğmaz bunlar kullanılmazmış 1 yaşlarında kullanılırmış bende diyorumki doğar doğmaz kullanılır bana dioki oto koltuğunda bebek ağladığında nolak diyor bende dedimki 1 yaşındada ağlar aynı şey dedim anlatamıyorum hergün bi fikirler karşıma çıkıyor sanırım annesi etkiliyor.anlatıyorum bulduğum yazıları kendine gönderiyorum iki gün sonra yine aynısı