Bende linç yiyebilirim belki ama evet alttan muayene burda zorunlu olduğu için başka seçeneğimiz yok zaten ilk başlarda ama ben ilişkiye girmeye bile korkarken o aletin girip kanama yapması korkunç bi olay bana göre bende çok korktum. Ama işin aslını bilen iyi bi doktor zaten bine bebeği ne anneyi tehlikeye atar . Bu arada ikinci hamileliğim ben ilk hamileliğindede ilişki yaşamadım eşimle şimdide yaşamıyorum . Ne zaman pozitif görüyoruz bizde bitiyor . Allah korusun en ufak kanamalar kasılmalar hiç gerek yok riske atmaya .