KumCi benim 12 haftalıkten oldu ve 17 e kadar kaşıntı kızarıklık devam etti cildiyeye gittim alerji bişey yapamayız dedi bişeyde veremem dedi kendi doktorumda kolestaz mı die karaciğer enzimlerine baktı temiz çıktı oda hormonlardan kaynaklanıyor olabilir dedi kaşıma falan dedi ama dayanamıyordum sonra duş jelimi değiştirdim bide bioderma kremi kullanmaya başladım geçti şükürler olsun