Arkadaşlar bebek içimde hareket ettıkce sankı vajınamdan çıkacak gıbı hıssedıyorum.sert gelıyo hareketler ve hareket ettıgınde vajınada hısedıyorum rahatsız edıyo bu doğum yakınmı demek yoksa normalmı anlamadım göbegım daha yukarda ama düşmedi onuda belırteyım