nilll123 Haftamdayım ama bulantım bi türlü geçmiyor kusmaya da başladım doktor ilaç verdi sabah iki akşam iki ama fayda etmiyor ve açım yemek yiyemiyorum ne yapıcam bilmiyorum
Aslibali nilll123 15. Hafta gibi geçiyor genel olarak. Sıkıntı yapma bebek besleniyor depolardan. Yiyebilecegin bişey bul onu yemeye çalış. Yoksa doktorunla görüş serum yakar sana. Başıboş birakmaz. İhmal de.etme
cansucinkaya nilll123 Bende de aynı durum vardı o haftalarda özellikle 13+3 haftadayım biraz azaldı gibi ilaçta kullanmadım ama maalesef kötü bir durum çubuk kraker yiyebilirseniz iyi geliyor bulantıya
Yazmelegi_ nilll123 birde bu ilacı sabah bir öğleden sonra 1 gece yatarken 2 tane içerek deneyin ben ilk zamanlar böyle kullandım birde sabah kalkar kalkmaz tuzlu kraker veya haşlanmış patates yiyordum
nilll123 Aslibali Yani peynir domates ekmek yiyorum sadece hafif olarak serum takarlarsa aslında daha da iyi olabilir
nilll123 Yazmelegi_ Yazmelegi_ Ben tuzlu çıbuk çok yiyorum ama sonrasında susadığım için suyu içince midem çok bulanıyor ama ilacı birde sixin dediğiniz gibi deneyeceğim çok teşekkürler prki bunun cinsiyetle bi alakası var mıdır sizce etrafımdaki herkes bu kadar bulsntın sıkıntın varsa kız olur diyor ama
nilll123 cansucinkaya keşke ülaç kullansaydınız biraz olsa da iyi geliyor bu arada bol bol yağlı ceviz tüketin doktorum söyledi ilk aylarda ceviz yemek çok önemliymiş beyin gelişimi açısından
Bebiskomiskom Ekmege tereyag surup yiyorum bide biraz peynir hem bunlar cocuga yararli hemde icimde tutabildigim tek gida desem yeridir ki bn hep derdimki midem bulanmio nasil hamilelik bu viiy simdi azima edilio hahaha