bebesiannesi Azra00 veremedim ya yani şöyle ben Ayliz ismini sırf Eliz kızıma uyumlu olsun diye istiyorum yoksa Ayliz derken bende sert bi karakter anımsatıyor İpek derken daha naif bi kız çocuğu anımsatıyor ama eliz ayliz uyumu hoşuma gidiyor 😍 ama eşimde Hayır eliz ayliz derken çok karıştırırız diyor yani ben tamamen kararsız kaldım başka isimde düşünemiyorum bu iki isim ağır basıyor 😇
Azra00 bebesiannesi bence başka isme yönelin 🤭çok kız isimleri var kızım olsa Arya, Duru, Alya, Rasel, Gökçe, İlay, Rima isimleri hoşuma gidiyordu ama oğlum olacak erkek ismi bulmak daha zor 30+3 olduk hala isimsiz bebem bulamadık içimize sinen 🤭
MinikMucizemm23 bebesiannesi bence içinize sineni koyun o zaman eşiniz ipek demiş zaten sizde sadece uyum için diye dusunmussunuz yinede siz bilirsiniz ama ikiz gibi çok yakın olmuş böylede benim düşüncem tabi
bebesiannesi Azra00 bencede erkek ismi daha zor ya kız isimleri çok var 😊 erkek isimlerinden ağır öztürkçe isimleri seviyorum sizede fikir olsun Alparslan Yiğit Metehan bide Öztürkçe değil ama Kerem ismi de karizmatik
Aydemi Azra00 ay benim de kızım olursa Tomris kesindi doğmadan kimliğini çıkartabilirdim yani ama bizim de oğluşumuz oluyor ve asla isim bulamıyoruz. Hepsi bi tuhaf geliyor kulağa
Azra00 bebesiannesi Alparslan, Metehan, Yiğit ailede var sulalede kız bebek yok neredeyse hep erkek bütün beğendiğim isimler konuldu maalesef 😇bakalım içimize sinen bir isim denk gelir inşallah
MinikMucizemm23 bebesiannesi ayy aklımdaki isim hiç karşıma çıkmamıştı şuan 7+4 teyiz ama ben hamile değilken bile kız olursa ayliz düşünüyorum diyordum söylenişi farklı olması çok hoşuma gidiyordu ilk defa sizin anketinizde gördüm değişik geldi benimde hoşuma giden bı isim kararim değişmezse kız olursa bunda kararlıyım bende 😍❤️
bebesiannesi Azra00 Emir Eymen Asil Alperen Kuzey Kıvanç Yaman Mert Karan Eren Volkan bunlarda fikir olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız içinize sinen isim nasip olur 😇
Aydemi bebesiannesi ben Ayliz ismini biraz zor buldum. Bir de ilerde Aylin mi diye de karıştırırlar diye. İpekler her zaman çok güzel oluyor. İnşallah sizin kuzunuz da mis gibi doğar🌸🌸
bebesiannesi Aydemi aslında benim de Ayliz derken dilime zor geliyor ipek daha akıcı geliyor sırf uyumlu olsun diye düşünüyordum eşimde çok karıştırırız diyor teşekkür ederim fikriniz için 😍
Aydemi Azra00 bizim daha çok vaktimiz var da siz de inşallah oğluşunuza en güzel ismi koyarsınız ismiyle yaşar mis gibi🌸🌸
bebesiannesi Sunshine__ tercihlerimiz arasında Yeliz yok 😊 Ayliz yada İpek var siz zaten sanırım dalga geçtiniz 😊
Sunshine__ bebesiannesi Siz uyumlu olsun dediniz diye bu fikri söylemiştim bide dediniz ya Ayliz ismi söylenirken zor oluyor diye o yüzden dedim Yeliz olsun diye hem söylenişi filan kolay hemde uyumlu diye söyledim kusura bakmayın yanlış anladıysanız
bebesiannesi Sunshine__ yoo hayır yanlış anlamadım teşekkür ederim fikriniz için ama Yeliz eliz sadece y harfi farklı aşırı yakın oluyor Siz benim dediklerimi bi geçin siz olsanız ipek mi aylizmi hangisini seçerdiniz 😊