Sumeyye35 bizde şuan aynı durumdayız, kasılmalarım oluyor fazlaca daha önce sezaryen dogum yaptım kasildikca karnımın acimasini ona bağlıyorum.Onun dışında kasığıma vuran bir ağrı yok ,belime ara ara sancı girip çıkıyor ama araları uzun giren sancinin neden bilmiyorum ama korkuyorum 🙈