BuseVeMinikleri 25 haftalık olduk. İlk gebeliğimde de ağırlaşmıştım ama bu farklı bi baskı anlamlandıramıyorum. Sanki karnım taş gibi ayağa kalktıkça yük taşıyorum sanki. Normal midir anlamadım?
Oznurckr BuseVeMinikleri ben yorulduğumda özellikle cok yürüdüğümde karnım taş gibi oluyor, bende 26+3 haftalığım ill gebeliğim
BuseVeMinikleri Azra00 vallahi anlayamadım nefes alamıyorum bazen. Hadi nefes alamamayı anlarım ama karnım resmen taş.
Azra00 BuseVeMinikleri benimde öyle ya hele az yürüsem çok yoruluyorum resmen yürüyemez hale geldim sanki 37-38haftalık gibi tıkanıp kalıyorum doktora soracağım 23ünde randevum var bide bel ağrısından duramıyorum