İkinci hamileliğimde oldu benim de bebek büyüdükçe baskı yapıyor biraz acıyor zorluyor haliyle.
Doktorum doğumda patlar veya alınır demişti öyle de oldu doğumda patladı sanırım doktorlar oraya ufak bir müdahalede bulundu tamamen geçti çok şükür . Şimdi üçüncü hamileliğim şuana kadar tekrarlamadi inşaallah tekrarlamaz 🤭
Size de geçmiş olsun bu arada