Nurr_22_22 Ma-nolya05 olur ama sonrası sıkıntılı geçebilir bende de vardı basur doktorum doğum sırasında sıkıntı yaşarsın sonrası zor olur senin için demişti sezeryan oldum
Aytac27-07 Evet canım ben yaptım,ama doğumdan sonra bi tık ilerliyor basur,basurdan kötüsü anal çatlak,o mahvediyor insanı
Hazalaskin Nurr_22_22 bu basurun ameliyati yok mu ya bu sorunu yaşayan çok kişi var da bilmediğim için soruyorum
Masalada Hazalaskin ya varda bir kaç akrabam oldu ama tekrarlıyor dediler bendede makat çatlağı var 🤦🏻♀️
humaninannesi61 Hazalaskin zeytin çekirdeği yutun 1 2 tane. Hem midenize hem oraya iyi geliyor bende çok çektm
Nurr_22_22 Hazalaskin var ama kesin biten bişey değil ufak bir zorlama ihmalde geri gelebiliyor ben ufak operasyon geçirdim ama hamileliğimin 7 ayında çıktı doğumdan sonra kendiliğinden geçti
Hazalaskin Masalada geçmiş olsun makat çatlağı olan bir arkadaşım kantoron otu yağının iyi geldiğini söylemişti
Hazalaskin humaninannesi61 şükür benim basur sorunum yok ama o kadar çok insan tanıyorum ki basuru olan o yüzden sordum öneri için teşekkürler başkalarına söylerim inşallah fayda görürler