Tugraseda Kızlar nasıl geçiyo hamileliğiniz valla gebeliğin yarısını devirdik çoktan. Kaç kilo aldınız, neler kullanıyosunuz hazırlıklar nasıl gidiyo🦋
cagla9094 25+2yiz 3 kilo aldım hamilelik güzel gidiyor çok şükür şu sıcaklar da olmasa daha iyi olucak da idare ediyorum☺️ d vitamini, omega 3 ve ferrum kullanıyorum hazırlıklar da tam gaz devam büyük eşyalarının hepsini aldık bu ay kıyafetlere başladık 😊
Tugraseda cagla9094 benim ikinci hamileliğim biliyosun 😂 abisinden kalan tüm büyük eşyaları duruyo. Beşiğinden tutta küvetine kadar. O yüzden bebek arabası dışında hiç bişe almıycam. Kıyafetlerinde coğu abisinden olucak ilk torun ilk cocuk diye almışızda almışız 3 5 kereden fazla giyilmemiş hiçbiri yıpranmamıs. Bu kıyafetler iki cocuk daha büyütür o derece 😂 hastane çıkışı yaptırıcam yeni doğan tulumlarını falan alıcam insan yinede heves ediyo🫶🏻
cagla9094 Tugraseda Ayy ne güzel bebişin her şeyi hazır mis gibi 😊 benim ilk gebeliğim olduğu için hepsini sıfırdan aldık büyük eşyalarını 3 ayı doldurduktan sonra almaya başladık çünkü her gün daha da zamlanıyor çok şükür sadece kıyafetleri kaldı onları da yavaş yavaş tamamlarız artık🌸
cagla9094 Tugraseda Cümlemizin inşallah canım☺️ evet zaman hızlı geçiyor bebişlerimiz büyüyor sağ salim kucağımıza alalım inşallah🌸
Nurbusra Bugün 25.+0 olduk hamileliğim boyunca kilo veriyorum baya bir düşüş yaşadım 2. Gebeliğim 1 oğluşum var 4 yaşında 1 oglusum daha olucak hayırlısı ile inşallah Biraz bu gebeliğim sıkıntılı geçiyor tansiyonumda yükselmeler oluyor inşallah birşey olmaz Bu aralar belim ağrıyor çok hareketleri hissetmiyorum okuduğum kadarıyla normalmis hareket az hissetmek normalmis umarım öyledir Bebek hazirligi ise bitti sayılır 1 . Oglumdan kalanları giydircem Yeni aldiklarimda var öyle canım 🥰 dualarınızda benide unutmayın lütfen 🌸
Seed- 25+3 ten selamlar :) 4 kilo aldım ama bebğin kilosu haftasına göre iyi gidiyor. Ben kıyafetleri tamamladım hastane çantası eksikleri tamamlıyorum. Büyük ihtiyaçlara başlamadık daha bizim biraz ters olmuş sanırım :)))