Arkadaşlar merhaba ben ilk doğumumu Türkiyede yaptım kn uyuşmazlığı vardı ama doktorum bana onun için iğne yapmadı doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre vurucaz dedi kızım benim kanımı taşıdığı için vurulmadım şimdi yurtdışındayım hamileyim ve burdakiler nasıl yapıyo bilmiyom biraz tedirğinşm vurulmasa bi sorun olur mu bilgisi olan var kı