Bende kendi arabamizla o haftalarda 6-7 saatlik yola gittim. Ayaklarım şişti bir de ertesi iki gün dinlenme ihtiyacı hissettim. Ama büyük bir sorun olmadı şükür. Şimdi 37. Haftada tekrar aynı yolu geri dönmem gerekiyor, bu sefer ayakkabı değil terlik giyinmeyi düşünüyorum. Yastıklarla da belimi desteklerim diye planladim