Sema5844 Kızlar şu an 35.haftamdayim geçen hafta gittiğim de bebeğimin kafası yukardaydi şimdi gittiğim de assagiya dönmüş dedi doktor sizce tekrar yukarı döner mi yoksa bu şekilde doğuma kadar gidermi